Rozvrh
Suplování
Edookit
Strava
Domov mládeže
Virtuální prohlídka
Střední průmyslová škola strojní a stavební, Tábor Střední průmyslová škola strojní a stavební, Tábor
Střední průmyslová škola strojní a stavební, Tábor
  • Škola
    • Aktuality
    • Naše úspěchy
    • Kalendář akcí
    • Ochrana osobních údajů
  • Obory
    • Maturitní
      • Technické lyceum
      • Strojírenství
      • Stavebnictví – pozemní stavitelství
    • Učební
      • Zedník
      • Tesař
      • Truhlář
      • Klempíř
      • Strojní mechanik
      • Strojník
    • Dálkové a nástavbové obory
      • Provozní technika – dálkové studium pro vyučené
      • Nábytkářská a dřevařská výroba – denní nástavbové studium
  • Uchazeči
    • Přijímací řízení
      • Maturitní obory
      • Učební obory
    • Ke stažení
  • Studenti
    • Rozvrh
    • Suplování
    • Edookit
    • E-learning
    • Strava
    • Domov mládeže
    • Ke stažení
    • Maturitní a závěrečné zkoušky
  • Projekty
  • Kontakty
    • Kontakty
    • Naši učitelé
10Lis21. 11. 2022

Ceny Jihočeského poháru předány

Od prvního jarního zastavení až do poslední říjnové soutěže se majitelé historických motocyklů a automobilů mohli na jihu Čech přihlásit k účasti v osmi veteránských akcích a sbírat body v jednotlivých vypsaných kategoriích Jihočeského poháru historických vozidel. Novinkou ale nebyl jen rekordní počet zařazených soutěží, neboť pořadatelé poháru nově na úplný závěr sezóny nachystali slavnostní galavečer, na němž byly předány ceny trojici nejlepších v každé kategorii a současně byl vyhlášen absolutní vítěz pro rok 2022.

Pro uspořádání galavečera bylo vybráno důstojné prostředí táborského divadla Oskara Nedbala, jehož malý historický sál ve středu 9. listopadu zaplnilo na devět desítek pozvaných hostů a oceňovaných účastníků poháru. Již příchod do foyer divadla navozoval příjemně slavnostní atmosféru. Každý z návštěvníků galavečera dostal na uvítanou welcome drink a v čase zbývajícím do zahájení programu si mohl prohlédnout výstavu s veteránskou tématikou s názvem Svět motorů je náš svět, sestavenou z fotografií tří táborských dokumentaristů.

Program večera měl několik stěžejních okamžiků, doplněných o krátké filmové dokumenty. Představeny byly jubilující akce z předchozí sezóny. Na pódium tak vystoupili organizátoři významných veteránských soutěží z ČK motosportu Pavel Kacerovský a Karel Mach, pořádající klasické setinové rallye Spring Classic a South Bohemia Classic, dále bylo připomenuto 50 let od konání prvního ročníku Rallye Český Krumlov (1971), která probíhá rovněž v jejich režii. Dalším slavným padesátníkem se v minulém roce stala Rallye Křivonoska, kterou zastupovalo hned několik členů VCC České Budějovice, Ondřej Kouba, Jiří Vlach a Petr Hošťálek. Připomenuty byly také další soutěže, O 106 Jihočeským krajem aneb 200 mil jihočeských, motokrosový Strmý vrch v Chýnově nebo 20. ročník akce s názvem Veteráni Čelkovice, jejíž pořadatelé ze SPŠ strojní a stavební Tábor a sdružení Asfaltado se zásadní měrou zasloužili o uspořádání tohoto galavečera.

S největším napětím bylo ovšem očekáváno předávání cen nejúspěšnějším účastníkům Jihočeského poháru historických vozidel. Alespoň jeden bod za umístění do desátého místa ve své kategorii se v průběhu roku podařilo získat celkem 248 účastníkům, rozdělených do tří automobilových tříd (A1 – automobily s datem výroby do roku 1945, A2 – automobily z období 1946 až 1970, A3 – automobily z období 1971 až 1992) a do tří motocyklových tříd (obdobně členěny na M1, M2 a M3). Na pódiu převzali poháry vždy tři nejlepší v každé z těchto kategorií. Vrcholným momentem dvouhodinové akce se v jejím závěru stalo vyhlášení Rostislava Vrábka absolutním vítězem, který převzal putovní pohár z rukou velké české naděje v motocyklovém freestylu Dominika Vaňka.

KONEČNÉ VÝSLEDKY JIHOČESKÉHO POHÁRU HISTORICKÝCH VOZIDEL

Kategorie M1 (motocykly vyrobené do 31. prosince 1945) – 31 bodujících účastníků:
1. Miroslav Popelka (Victoria Kr20en Lux z roku 1939), 2. Petr Hanzal (ČZ 175 Standard 22B z roku 1938), 3. Karel Nováček (DKW 125 RT z roku 1944)

Kategorie A1 (automobily vyrobené do 31. prosince 1945) – 24 bodujících účastníků:
1. Petr Sojka (Riley 9 z roku 1929), 2. Pavel Šmic (Citroën 7 CV Avant Traction z roku 1939), 3. Petr Mičan (Praga Piccolo 1128 z roku 1938)

Kategorie M2 (motocykly vyrobené mezi 1. lednem 1946 a 31. prosincem 1970) – 48 bodujících účastníků:
1. Josef Fridrichovský (Jawa 250 typ 559 panelka z roku 1962 a ČZ 150 z roku 1951), 2. Bohuslav Kovařík (Jawa 350 a sidecar z roku 1966 a Jawa 250 typ 353 z roku 1960), 3. Jitka Kovaříková (Jawa 250 typ 11 z roku 1949)

Kategorie A2 (automobily vyrobené mezi 1. lednem 1946 a 31. prosincem 1970) – 50 bodujících účastníků:
1. Milada Dvořáková (Škoda Felicia Roadster z roku 1961), 2. Miroslav Slavata (Citroën 2CV AZAM z roku 1965), 3. Tomáš Legner (Volha 21 GAZ z roku 1963) a Jiří Kučera (Škoda Felicia z roku 1963)

Kategorie M3 (motocykly vyrobené po 1. lednu 1971, minimálně 30 let staré) – 40 bodujících účastníků:
1. Rostislav Vrábek (Jawa 250 Californian z roku 1973), 2. Jan Pehe (Honda GL1 z roku 1976), 3. Miroslav Pejša (Jawa 250 Californian z roku 1974 a ČZ 250 z roku 1980)

Kategorie A3 (automobily vyrobené po 1. lednu 1971, minimálně 30 let staré) – 56 bodujících účastníků:
1. Robin Matouš (Škoda 130 Rapid z roku 1984), 2. František Kos (Škoda 105 GL z roku 1981), 3. Mirka Nováková (VAZ 2101 z roku 1974)

Absolutní vítěz 2022:
Rostislav Vrábek (Jawa 250 Californian z roku 1973)

 

za pořadatelský tým
Marcel Gause

foto David Peltán

 

3
Po roce opět na výstavišti v Českých BudějovicíchProč se zajímat o studium na SPŠ Tábor

Nejnovější aktuality

  • Zájmové kroužky 2023/24 19. 9. 2023
  • Jak se správně naSTARTovat v novém prostředí 13. 9. 2023
  • Kvalitní nářadí pro naše učně 11. 9. 2023
  • SPŠ Tábor hledá sportovní talenty 5. 9. 2023
  • A opět do školy 4. 9. 2023

Archiv

  • Září 2023 (6)
  • Červenec 2023 (1)
  • Červen 2023 (6)
  • Květen 2023 (8)
  • Duben 2023 (6)
  • Březen 2023 (5)
  • Únor 2023 (5)
  • Leden 2023 (4)
  • Prosinec 2022 (9)
  • Listopad 2022 (11)
  • Říjen 2022 (5)
  • Září 2022 (7)
  • Srpen 2022 (1)
  • Červen 2022 (8)
  • Květen 2022 (5)
  • Duben 2022 (7)
  • Březen 2022 (6)
  • Únor 2022 (5)
  • Leden 2022 (15)
  • Prosinec 2021 (4)
  • Listopad 2021 (4)
  • Říjen 2021 (5)
  • Září 2021 (10)
  • Srpen 2021 (1)
  • Červen 2021 (1)
  • Květen 2021 (3)
  • Duben 2021 (3)
  • Březen 2021 (1)
  • Únor 2021 (1)
  • Leden 2021 (7)
  • Prosinec 2020 (7)
  • Listopad 2020 (4)
  • Říjen 2020 (6)
  • Září 2020 (6)
  • Srpen 2020 (4)
  • Červenec 2020 (1)
  • Červen 2020 (3)
  • Květen 2020 (3)
  • Duben 2020 (4)
  • Březen 2020 (9)
  • Únor 2020 (2)
  • Leden 2020 (6)
  • Prosinec 2019 (5)
  • Listopad 2019 (7)
  • Říjen 2019 (3)
  • Září 2019 (7)
  • Srpen 2019 (2)
  • Červenec 2019 (3)
  • Červen 2019 (10)
  • Květen 2019 (6)
  • Duben 2019 (8)
  • Březen 2019 (10)
  • Únor 2019 (6)
  • Leden 2019 (2)
  • Prosinec 2018 (2)
  • Listopad 2018 (6)
  • Říjen 2018 (9)
  • Září 2018 (12)
  • Červenec 2018 (2)
  • Červen 2018 (4)
  • Květen 2018 (1)
  • Duben 2018 (4)
  • Březen 2018 (1)
  • Únor 2018 (2)
  • Leden 2018 (1)
  • Listopad 2017 (1)
  • Říjen 2017 (1)
  • Duben 2017 (1)
  • Únor 2017 (3)
  • Prosinec 2016 (1)
  • Listopad 2016 (1)
  • Říjen 2016 (2)

Střední průmyslová škola strojní a stavební, Tábor
Komenského 1670
390 02 Tábor

Identifikátor datové schránky: dzzj4wc

Důležité odkazy

Profil zadavatele veřejných zakázek
Archivované www stránky školy
Archivované www stránky školy 2018
Ministerstvo školství
Město Tábor
Veteráni Čelkovice
Eduroam

Den otevřených dveří

Ochrana osobních údajů / © 2018 - 2023 Střední průmyslová škola strojní a stavební, Tábor
Střední průmyslová škola strojní a stavební, Tábor
Spravovat souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Manage {vendor_count} vendors Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}